Subject: Vesse tn kaabligalerii ehitude dokumendid
From: "Jevgenia Stalberg" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Tue, 26 Mar 2024 10:27:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen ettevõttest AllSpark OÜ-st. Me tegeleme Rail Baltikumi projektiga. Ja
prjekti osa on Vesse tn. kaabligalerii lammutus. Et demonteerida galerii
meid vajalik ehituse projekt või joonised hoonele, aga kahjuks galeriil ei
ole täpne address (nähtav pildi peal). Kuid me teame hooned ja maa kus
asub galerii on MKM oma. Ja me palume, vaata arhiivis, kas Teid on mingi
tehniliseed dokumendid seotud selle hoonega.

Lugupidamisega
Jevgenia Stalberg

Projektijuht

AllSpark OÜ I  <http://www.allspark.ee> www.allspark.ee

 <tel:+3725150120> +3725150120 I  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Suur-Sõjamäe 50a, 11415 Tallinn, Estonia